Stressdag

Hejsan mamma & pappa & erik!
Idag har jag bara haft 4 castings men har ändå haft det stressigt typ (?)
va på min första casting där jag träffade en tjej som skulle till samma casting som mig efter så vi tog sällis dit, annars hade jag nog aldrig hittat. 
Efter det köpte jag lunch och åkte hem och åt och hämtade bikini för en casting på agenturen cóch sen vidare till min sista. Efter min sista casting va klockan halv 7 när jag kom hem å va så sjukt jävla hungrig!!!! men kunde inte komma på någonting alls vad jag ville äta?!?!? eller vad jag va sugen på så de blev äggröra med keso och en kitkat påväg från tunnelbanan så gött, som svenskkexchoklad, yum!
Nu när jag varit hemma har jag kollat greys och skypat med erik!
ÅÅÅÅ btw så va ena castingen för ett jobb i marocco så hoppas jag får det så jg får åka dit vore så nice hihihh heeeerååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0