nu är jag tillbaks

HEJJJ ALLA!
Skrev värsta långa inlägget förut men eftersom att mitt internet är totalt sämst så dog de såklart och inlägget publicerades inte. Bor typ 15 min me tunnelbanan från oxfordstreet i ett trevåningsradhus som är jätte fint. Där bor jag hos en casting director och hans pojkvän med en massa andra modeller som också hyr, eller massa typ jag och två till typ? Å snart kommer johanna hit hoppas jag, hon jag bodde med i nyc alltså.
Har sprungit på castings dessa dagar jag varit här, två dagar e de typ? alltså typ 30 dagar kvar hehhee. Imorgon har jag bara två än så länge å den sista slutar 12 vilket är nice då jag kommer vara klar fett tidigt å kan gå på stan och kanske hitta nån yoga eller pilates klass någonstans å gå på det maybe. VERKAR JU FETT AMBITIÖST så de kanske vi ändå inte ska heeeh!
IAF så är jag så jävla trött i mina ben nu och har ont överallt så ska väll kolla lite greys anatomy eller nått
hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du är tillbaka, det är så kul att läsa!!!kram

2012-06-14 @ 13:56:48
Postat av: Johanna

Woop! Woop! The blogg is back :D

Gud vad kul med träning i utlandet - go for it!!

De har till och med Friskis i London ;)

2012-06-19 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0