Ledig dag!

Igår kväll hängde jag med karro, emma (karros lillasyster) och madde, karro och fridas kompis härifrån London. Vi hade världens mysigaste kväll, åt god middag och drack massa gott vin för att sedan gå till puben och kolla sverige - england matchen, vilket var super kul även fast england förlorade då det OBESKRIVLIGT OSKÖNA hände, någon snor karros megacpdyra väska med en massa viktiga saker i. Vi får kolla på säkerhetskameran och ser hur en äcklig idiot snor den. Där var den trevliga kvällen slut och vi fick spendera resten på polisstationen. Så jävla tråkigt! Så idag har jag och karro sprungit runt på stan för att fixa en ny telefon till henne samt till banken osvosv. Jag köpte själv en rutten superbillig telefon så att jag ska kunna ringa och smsa här i england den tid jag är här.
Sen köpte jag också ett par nya boots, hehe ett par BIEGA denna gång från topshop, sjukt fina var dom! och en bikini från H&M som jag ska ha när jag och min älskling åker till cypern. Telefonen kostade mindre än bikinin så då kan ni förstå hur billig den va haaaaha
lägger upp bilder på allt sen, nu ska jag kolla greys å dricka vatten

Kommentarer
Postat av: Mamma

Otrologt att en telefon kan vara billigare än en bikini! Här har vi bara REGN!,,

2012-06-17 @ 09:17:54
Postat av: Johanna

Gud vad trist med väskan... Hoppas hon inte är allt för förtvivlad!

Idag fick jag arbeta övertid vilket var spännande :)

2012-06-19 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0