Charlotte Olympia

Idag har jag jobbat för Charlotte Olympia, de va showroom, vilket innebär att vi provar skor (jag och den andra modellen) när inköparna vill se hur dom sitter. Så de har jag gjort idag! När jag sen skulle hem var tunnelbanan proppfull ända upp på gatan, alltså gick liksom inte ens att gå ner i tunnelbanan?
Så jag gick och åt middag på Le Pain Quoditien eller hur det stavas, risotto med pesto och grönsaker. Gott men nu e jag FETT MÄTT!
Nu har jag köpt vatten och ska chilla hemma, hoppa in i duschen snart osvosvosssv!!
Ehm jaaaa de händer inget speciellt här, imorgon kommer fina johanna hit så de blir mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var på Läslusta i går kväll, så det har inte hunnit hända så mkt mer. Pappa fick lyckan att äta kyckling lever gryta i sin ensamhet.

2012-06-19 @ 09:33:42
Postat av: Johanna

Vilket skojsigt uppdrag! Kan ju till och med en average tjej som jag pyssla med ;)

2012-06-19 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0