fast car

jag vill sitta på en brygga och skala färska räkor och dricka vitt direkt ur flaskan, jag vill gå med bara ben och få bruna knän, jag vill ta en löprunda i morgonsolen, jag vill ligga i gräset, jag vill festa i sommarnatten och gå hem barfota, jag vill kyssas med en random snygging jag aldrig träffat förut och aldrig kommer att träffa igen, jag vill dricka snaps och sjunga midsommarvisor, jag vill nattbada i en av sveriges sjöar, jag vill äta chips och grillspätt, jag vill somna med öppet fönster, jag vill dricka iskaffe, jag vill använda mina mockaballerinas och levi´s jeansshorts

men mest vill jag gå upp riktigt tidigt en torsdagsmorgon, duscha med min favorit duschcreme från dove och favoritshampoo från loreal, jag vill äta min favritfrukost..naturellyoghurt med bär och bovete flingor i min vita lexington morgonrock som egentligen är för stor, jag vill smörja in mig med min favorit lotion från biotherm och min favorit deo från barnängen, jag vill använda min favorit parfym från Chloé, sätta på mig en vit och sommrig klänning, jag vill fixa håret och sminka mig, hellst med vattenfast mascara, jag vill vara nervös..men inte med för stora förhoppningar, jag vill dra på mig mina svarta mocka ballerinas från rizzo och ta min blåa kofta från busnel, gå ut genom dörren med min telefon och en gula änkan. Kanske i bilen, med jennifer och olivia. Till skolan, Jensen Norra..för en sista dag. Sitta i vanadislunden för champagne frukost, med alla mina bästa och fina vänner, som är finast i världen i sina vita klänningar och mössor, med namn och klass på. Jag undrar vad vi kommer att prata om, säkert om kvällen som kommer eller åren som gått. Jag vill gå in i skolan och äta lunch, gå upp till vanadislunden i klassordning, den klass som hade bäst närvaro står först såklart, säkert en naturklass. Jag vill springa ner för backen, krama mina bästa å fina föräldrar. Jag vill hoppa upp på flaket och bli dränkt i öl, jag vill ha världens bästa dag!


Kommentarer
Postat av: petra

det där var väldigt mysigt att läsa!

2011-03-26 @ 11:38:50
Postat av: Mamma

Håller med, alla sinnen fick sitt! Fantastiskt härligt! Jag vill också vara 19, nej, skoja bara, jag är helnöjd som det är men o vad bra skrivet.

2011-03-26 @ 19:09:09
Postat av: Bästa vän

Men åh , gud vad härligt det där låter. JAG VILL OCKSÅ! Speciellt delen med studenten! Åh gud vad härligt! Snart är den här och jag kommer vara med, inte fysiskt men i ditt hjärta :)

2011-03-29 @ 03:07:06
Postat av: Pappi

Detta läser jag när jag vill må bra, och det gör jag nu!

2011-03-31 @ 12:50:30
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-31 @ 13:06:44
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0