vad hände?

hur kan de va så att veckan börjar TOP NÅTTCH?? aa alltså, gjorde den goaste äggröran imorse att jag ba mhm sikken go frukost. Drack brämhultsjuice till det, fördelen med att bo i sverige..japp. Senne gick jag till skolan i skinnjacka vilket gjorde mig glad för jag slapp den fula boomerangen som jag H A T A R. ( Ä L S K A R när det är 20 grader kallt ute men huuuur ofta blire de i stockholm då?) i skolan var det en bra dag, hejhej måndag. Tränade hårt på Sats med min käraste vän Fredrika och kunde lägga upp på Facebook att jag varit där (en positiv grej me places, ALLA ser att jag varit iväg å tränat, woow)

SEN, gick jag till posten å hämtade ut alla perfekta H&M grejer, allt va vitt å svart såklart. Sen Sats igen med rakel, yogan va inställd så vi satt på strech mattan en timme. hihoha! Placeade inte de, hade inte kännts så trovärdigt.

sen blev det utsökt lax med fetaost och sallad och dusch. Nu MAD MEN och sen sova! Heldag med avslut på tures imorgon, fan sikken bra tisdag de kommer att bli..

å så ska jag ju söka extra jobb,

Kommentarer
Postat av: Mathildis

amen hur najs låter inte din dag då!!! Blir ju avis! När jag kmr hem så hänkar jag på dina asbraiga dagar hihihihi :)

love

2011-01-11 @ 06:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0