träning hela veckan!!

Sov så sjukt dåligt i natt, vaknade av världens mardröm!!!! (stavas det så?) jag var hemma hos ekendahlarnas på fest, å så hade jag blivit as full å så hade jag frågat maxi om jag kunde få låna hans pistol? för han hade en sån tydligen, å jag hade sagt snällasnällasnäääällaa ska inte skjuta nån jag vill bara kolla på den.. å sen så hade jag tydligen skjutit rakt in i väggen! Sen vaknar jag upp (i drömmen alltså, fatta att vakna men att fortfarande drömma?!?!?! som i inception) och Eva (rakels mamma) är JÄTTE arg på mig men jag kommer ju inte ihåg nånting och hon berättar allt det här för mig och jag vaknar upp i världens jävla chock (nu vaknar jag på riktigt) och inser att det bara är en dröm. FYYY! Tänk om de hade hänt på riktigt...

Åt iaf frulle å sen gick jag ut å sprang, fyfan va skönt det var. Nu ska jag duscha och sen in till stan för jobb för Gant..har absolut noooo idea vad det är jag ska göra men de blir nog bra.  hejhejdå


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sådana drömmar är ändå najsiga, för det bästa som finns är att inse att saker och ting som man inte diggar inte är på riktigt.

Lycka till på jobbet! :)

2011-01-24 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0