Söndag

Gårdagen var nice, häng med bästa vännen och vidare på 18 års drink. Körde nyktert hela kvällen, sjukt nice ändå..dock ser man å hör ALLT! haha fy,

Dagen började med fitting för dagmar och sen gick jag runt på mitt kära NK, kom hem med en ny sminkneccesär och hittade en så sjukt fin sjal som jag ska köpa imorgon. i LOVE! Big time, lila å fin varen

Nu ska jag städa och fixa sen blir det gymmet och söndagsmiddag med hela familjen, VA MYSIGT! å så e de ju solsidan idag, nu blev jag glaaaaaaad

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahahaha ja du.. då ser man hur folk verkligen ser ut ... inte lika kul varje gång ;) men man har ingen ångest dagen efter hehe...



blir så glad när jag läser att du har jobb hela tiden, du är så grym min bästa vän! så stolt över dig



Önskar att jag kunde vara med och söndagsmysa hos Olssons! Miss u!

2011-01-31 @ 03:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0