mardrömmar

drömde världens mardröm, alltså nu är det på riktigt. Kommer inte ihåg hur allt börjar men jag å Theres är på en casting i nått jätte stort tegelhusslott som ligger på en as stooor äng. Och där inne så träffar vi en massa tjejer som ska prova kläder på oss osv..sen så inser vi tillslut att vi är på casting för Lord Voldemort. Alltså JAG VA SÅ JÄVLA RÄDD!!!! trodde fan att jag skulle dö hela hela tiden, alltså det var den värsta jävla castingen jag varit på!!!!!!!!! herrregud :( vi klarade oss ut helskinnade men ändåååååååå

Har iaf tröstat mig med lite god smoothie till frukost och nu dricker jag kaffe. Ska snart gå ut å springa innan denna busy´iga dag jag har framför mig.

hejdå

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah jag har också drömt mardrömmar om voldemort hahahah

2011-01-25 @ 12:53:28
Postat av: Johanna F

Alltså bästa mardrömmen evvvvveeeeeerrrrr! Haha<3

2011-01-26 @ 07:25:47
Postat av: theres

HAHAAAAAAHAHHHHHHHHHHHH asså snälla

2011-01-27 @ 22:02:25
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0