lol

Dagen i sin helhet..
Skola, LÅNG lunch..blev så jävla mätt, på sallad. LOL! och pepsi max, hur faaannn kan man ha pepsi max å inte coca cola light? hatar fan pepsi..men whattodoo
Sen åkte jag hem å kollade madmen tills mamma skjussade mig till gymmet å jag sprang 5 km å persa med 28 sek så braaaaaaa!!! MEN FAN VA LÖKIGT alltså svettades ju ihjäääääääääääl. byxorna va helt fastklistrade..tyr att jag inte hade grått på mig lol

och hör och häpna (speciellt theres) jag har STÄDAT! och tvättat. ehehh eller mer plockat undan alla kläder å hängt in i garderoben å handtvättat å satt på en maskin å ba hehhhh fett va bra de varå.

Nu ska jag ba chilla resten av kvällen och duscha..de måste jag göra också ja!


Kommentarer
Postat av: theres

GZ till ditt nya pb haha lol!!1 love u lovergirl <3

2011-01-22 @ 18:40:12
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0