heja

så oskönt när man e fett hungrig å middagen inte är klar..inte så att ens föräldrar är fett sega eller att man inte hjälper till utan bara att de ska ta hundra år för nått i ugnen att bli klart. varför är det så?
Jobbet idag gick bra, mer jobb imorgon. hejhej lite pengar vad kuuuuul för mig då. Eller mer för min mamma som då slipper ge mig hennes ( HAHAHH LOL NEJ SKOJA ) eller inte eller gjorde jag kanske det? nä va..aja

Om jag skriver att jag ska göra nått i bloggen så MÅSTE jag göra det , för annars ljuger jag ju och om jag ska säga sen att jag itne har gjort det blir det ju pinsamt sååå here we go.

Imorgon ska jag gå upp tidigt så att jag hinner gå ut å springa innan jag ska jobba imorgon


BRA VA! Nu ska jag äta, YES

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det ingen skola i veckan ellör?! :D

2011-01-24 @ 20:21:34
Postat av: Mamma

Ja, hur var det nu?

2011-01-24 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0