HEJ RAKEL!

Jag har slösat bort en fin solig eftermiddag. Den enda fina soliga eftermiddagen på väldigt länge..känner lite ångest över det. Tur att jag har en fin kväll som väntar.

Min bästa vän fyller år idag och jag har köpt exakt vad hon önskade sig. Vilket betyder att jag vet säkert att hon kommer att bli glad för det hon kommer att få..
men hade det inte varit roligare om hon hade fått nått hon inte visste att hon ville ha men hon blev JÄTTE glad för presenten hon får..som hon inte visste att hon önskade sig men nu önskar sig mest av allt i hela världen även fast än hon inte behöver för att nu fick hon ju det av mig.

En sån present ville jag köpa! En sån present köpte jag inte..jag hoppas att hon blir glad ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0