hej du din baj

har precis ätit så as fett go middag, kyckling å råris å sallad å gött mos på det. Idag var det en så sjukt nice dag för övrigt eller by the way som man brukar säga. Skola först, haha lol på de så jävla tråkigt nuuu , opepp.
Efter det mötte jag upp theres och vi gick å fika på le café, HAHA fick ett jäla bonuskort nu för att jag varit där mycke nu på senaste. sen gick vi till Rodebjer där therran hade 20 000 presentkort den jeveln, massor me fint sen gick vi till Marc Jacobs å jag köpte finaste jäla skärpet EVER!
sen drack vi lite smoothie, åkte till amerikanska ambassaden å nu är jag hemma å ska bara plugga hela kvällen. soft eller .. nee! SKIT SAMMA , här kommer lite bilder från idag. herå

  

Kommentarer
Postat av: theres

asså älskar ihjäl mig på skärpet! tur att du hitta de. funderar på om jag ska bo hos dig under fw?? HUR LÅTER DERÅ???????

2011-01-22 @ 18:42:03
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0