ett par dar med grabbarna grus

places på fb är otrolig enerverande. I hate it! Jag villl inte veta vem som är nära mig eller vart alla jag känner är någonstans. Its kind of creepy oh yes!

IAALLAA fall så var onsdagskvällen en riktigt rolig kväll, började hemma hos ekendahlarna..det var lite otaggat så det blev Collage och White för hela slanten. Om man ser tillbaka på varje utgång jag skrivit om i bloggen så hamnar jag alltid på white, varför är det så? där träffade jag jätte många trevliga människor, kult. Sen blev det hem till ekendahlarna igen. Där hängde jag hela dagen i hopp om en brunch, som faktist till slut hamnade på bordet efter många om och men. Det var ganska så epic..somnade uppe i rakels säng medans killarna kollade entourage.



Nu blir det träning och sen in till stan för fika med Fredrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0