ELLE GALAN

Igår var det ELLE galan! Va på plats vid 11 och fick hår vid typ halv 12, fail..eftersom att dom lockade det och vid ca 17 tiden såg det ut som att jag hade världens jävla knullruffs. HAHA ! Så dom fick göra om å fixa å greja men så är det ju alltid. Och herre vilken bra dag det var, fick träffa min fina terrran å hanna å isabella å alla andra älskade fina! Efter två bra visningar ( Pucci och Rodebjer) gick vi in på ELLE´s efterfest så att vi kunde gå ut från den å få goodiebags och sen tog vi en taxi till Sturecompagniet för att gå på en middag på V. Väl uppe på V så hamnade jag på den sämsta möjliga platsen, hahha brevid den gamlaste fullaste gubben ever. dog typ, tuur att theres va där. Sennnnnn så "minglade" vi lite där uppe, spelade robot unicorn vid toaletterna och vid kvart över 1 tröttnade vi på de å gick till anglais och chillade på hotellrummet. OCH FAN FÅR MAN INTE BESTÄLLA UPP ROOMSERVICE HALV 3 FÖR E DE INTE 24 SERVICE PÅ DE DÄR STÄLLET ELLERR?

nejjj tydligen inte. neheeee, somnade med theres å elin i sängen, vaknade upp med theres å josefine. Ahapp..så vare me de. Sen gick vi ner å åt en så jäla goo frukost, hotellfrukost in my <3



Nu ska jag plugga å sen träna å sen ska jag hänga med kära Rakel. HERÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0