Dagen

Vaknar klockan 8, har jag skrivit det redan? aa kanske, tränade inomhus för att de va så SJUKT kallt. Efter det blev det skola och prov och lunch och lektion och sånt där. Sen sprang vi runt på NK nån timma, fikade och sen köpte jag middag på Blueberry, så gott! Verkligen! Smoothie och laxwrap, mums. Den åt jag på bion, vi såg love and other drugs..den va sådär.

MEN DAGENS JÄVLA ÅNGESTOBJEKT är innefinnen jag fått på hakan, jag dör. Var på apoteket å länsade utbudet åp finnmedel. Jag undrar lite om det är så att jag som aldrig får finnar blir straffad med att få en stor jävel på hakan FULLT synlig för alla som tittar på mig. fanfanfan, basiron 10% kryddar jag med nu. HOPPAS MED HELA MITT HJÄRTA ATT DEN ÄR BORTA IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0