blir lite

irriterad på att jag inte kan blogga från iphonen. Undrar om man kommer bli värsta bloggarn nu? i wonder i wonder..
nä, men grejerna från HM och Modekungen var NICE! Jackan kommer bli min nya lover, eller den svarta och jag har ju hängt ihop ett tag å den ger jag ju inte upp i första taget men den här är en konkurrent. thats one thing ill tell ya!

Sen fick jag hem världens minsta träningsbyxor i XS, haha att jag fick på mig dem är ju ett under. wow! Ska iaf iväg till gymmet imorgon och inviga dem tror jag, får hoppas på att dem inte spricker..det skulle vara major fail. Kanske ska vänta tills jag gått ner 5 kg och börja använda dem då istl, haha alltså fatta om dom skulle spricka när man springer på bandet. HAHA!!!



Här är jackan! hej våren kan du komma nu?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jodå det går!! Du måste bara trycka på "ändra redigerare" eller nått sånt :)

2011-01-04 @ 11:22:33
Postat av: Frida Arken

Jag vet hur man bloggar från iphonen!!!! fast inte hur man lägger upp bilder:(

2011-01-04 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0