alltså döden

älskar när pappa är sådär snäll å skjussar mig till sats när jag varken pallar sätta mig på cykeln i vardagsrummet eller orkar springa ut i den mörka kylan. fan va nice de e me en bil å en pappa då. Borde ju skaffa körkort men de är ett annat kapitel.

Sprang 4.79 km på bandet och ville DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, ofta de är tillome 201 m kortare än vanligt men okej. Det är ju som en bastu på det där gymmet..fattar inte varför dom inte bara kan skaffa aircondition eller något. döden på det iaf, och när det går en kille som bara är muskler brevid mig alltså HAHA garvade typ ihjäl mig, hur kan man ens vilja se ut så..idk. och han Powerwalkar, lol. och jag bara kände mig så jäla mycke bättre än biffen som powerwalkade när jag sprang som fan och blev som en röd tomat. sen körde jag massa situps. plus att de e så nice för de står hur mycke kalorier man bränner, 470 kalorier! så jäla värt

 
ne, nu ska jag duscha å sen kolla mad men! åh älskade mad men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0