0 motivation

orkar inte träna idag! MÅSTE! Ska jag ut å springa? eller cykla hemma? fan springa ute känns så förjävligt kallt, blir nog cykling och massa hopprep istl för de e isigt å halt å kallt å nä inte alls kul, plus att här hemma har jag ju en teve jag kan kolla på samtidigt. nemen så bra då!

Skolan idag va sämst som vanligt, 4,5 months to go och sen slipper jag skiten. Ska aldrig mer gå tillbaka dit haha fyy. Sen var jag på stan, handlade present till min bestie som fyller 20 på Onsdag och efter det var jag uppe på agenturen en sväng.  

Nu ska jag bara chilla lite till å sen så ska jag faktist träna...... ....... .........

Kommentarer
Postat av: sven

vad köpte du i present?

2011-01-17 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0