whyyy

varför är min blåa tunika från brunz bazaar borta? VART ÄR DEN? Rakel, kolla i bromma om den är där? plzzzz
varför är LILA den bästa jävla färgen. Älskar den!
Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, Svarta jeansen. dom ska jag ha, åmerå? Christian tror inte att tjejer kissar, NEHE? HAHA ALLTSÅ, va tror dom att vi gör då när vi går på toa tsm? alla tjejer, sminkar sig? flätar håret på varrandra lite snabbt? typ?

Näe, visste ni att det är 140 kcal i en kokt banan? å 52 kcal i ett äpple MED skal, men 62 kcal i ett äpple UTAN skal? Hur går det ihop? VA?

Googlade precis frukost å den här bilden kom upp , e inte de den goaste måltiden? Tror det också..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbar bild, hoppas det blir så gott på Södertuna!

2011-02-04 @ 09:52:11
Postat av: theres

HEJ <3

2011-02-05 @ 17:03:41
URL: http://theresalex.blogg.se/
Postat av: MAlthis

Japp frulle bästa måltiden!!

åh såg Åsa kommentar, Södertuna! Det är super nice där !! GOD FRUKOST kan jag säga!!

<3

2011-02-07 @ 06:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0