min helg

fredagen spenderade jag med min bestie, tränade efter skolan och sedan hem till henne å tjilla. Vi lagade lax å åt glass å mös framför Sex and the city.

På lördagen åkte jag å mamma till sturebadet och gick på ett bodypump pass, jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, DOG! Efter det åkte vi till NK, åt lunch..världens goaste kyckling sallad..sen fikade vi med kaffe, köpte nya stövlar och mamma  köpte en super super fin klänning. :):) Efter det mötte jag upp rakel å vi gick å handlade finfina grejor till hennes apartment å sen åt vi middag på vapiano. Hem till henne å kolla film,

nu har jag städat mina rum och sitter å snackar med min bästa theres. Ska snart hem till kusinerna på släcktmiddag, KUL med världens jävla magont :(

aja, herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0