jag vill fylla år!!!!

Jag har aldrig längtat såhär mycke till en födelsedag förut, å jag fyllde 18 förra året..dvs att jag fyller 19 nu och jag längtar typ mer nu än vad jag gjorde förra året? Är inte det konstigt? jag längtar efter att bli äldre, hur dumt är inte det..
MEN TÄNK vad det är NAJS! Man får frukost på sängen, man får paket på morgonen med saker man vill ha fastän att man inte vet att man kommer att få dem. Hela dagen är liksom ens egen tycker man själv. Sen firar man med vänner å familj, gottig mat på ens favoritrestaurang å så äter man TÅRTA! Alltså, hur gott är det inte med tårta?!?!

SKIT GOTT ERE!!



kan det bli den 17 maj nu????

Kommentarer
Postat av: Malthis

jaa älska födelsedagar!! vi år fira oss i sommar :) extra födelsedag!

2011-02-10 @ 04:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0