hejjjsannn

Vilken nice dag det har varit. eller har typ gått jätte mycket upp å ner iofs! Den började fett jävla sämst, idk why men det va ba en dålig start på dagen.
Kom till berns vid ca. halv 9 och chillade där, blev sminkad å fixad i håret osv. Sen hängde jag med Maja och Linnea hela dagen. + spelade angry birds. SÅ SJUKT BRA SPEL! köpte tillome the full version för att jag klarade gratis versionen. woooho

Efter visningen som va för lexington åkte jag till gymmet å tränade massa kondition och styrka, så nu är jag tröttast i världen. Åt jätte goda kokta grönsaker och lax till middag, mums.

NU ska jag läsa en bok jag köpte idag å dricka te!!
heråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0