Hejhej bloggisen

Började dagen med ett uppvaknande klockan 8, gick ner och åt frukost..annanas och 1 ägg. Fan va annanas är GOTT hörrni, testa de om ni inte har provat. Finns i de flesta exotiska länder och växer på buskar eller träd, är inte helt säker. Går också att köpa på de flesta ICA här i sverige. Man äter inte skalet, remember! SEN hände det otroliga, har sovit sjukt dåligt hela natten ochg vaknade bajs tidigt så jag la mig i soffan å kollade solsidan och sov tills klockan va 11, de va SÅ najs! sen satte  jag mig och plugga, och de har jag gjort HELA dagen! Blev klar med allt jag skulle göra, så sjukt FETT!

Nu ska jag börja på nästa skolgrejjj tills jag ska duscha och sen åka in till stan för att fira Elinor som fyllde 19 igår. hiehahehoh! HERÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0