HEJA

Jag klippte och slingade mig igår, 1 dm klippte dom. FAN VA SKÖNT! jag tror jag aldrig haft längre/slitnare hår. INGEN SÅG att jag klippt å slingat, HAHA SÅ FAIL. men sikken tur, jag märkte...såg, stor skillnad. Big difference.
Det tog 3 timmar för övrigt, satt och läste alla tidningar som fanns, hittade ett underbart och relativt nyttigt recept på våfflor, och fick träsmak i rumpan hur nu det gick till eftersom att jag inte satt på en trästol. väl mött..

Efter det åkte jag till skolan och åt lunch i min ensamhet, framför en otroligt seg skoldator. En sallad med avokado, de va gött det. Efter skola med ganska tråkiga lektioner åt jag och olivia godis samtidigt som vi gick från odenplan till karlberg och tog tåget hem.

Hemma väntades havskräftor, räkor och champagne. Efter två kräftor, 8 räkor och 1,5 glas champagne slocknade jag vid matbordet. Gick upp med lite M&M´s, Wall Street och la mig i sängen, somnade väl efter ca 1 h. Duktigt, innan klockan slog 22, en fredags kväll. Tror det var den bästa fredagskvällen på länge!

Idag ska jag plugga, träna och på bio med min bästaste och käraste.

Imorgon väntas trerätters med vår mästerkock, jag väntar och ser framemot med spänning och förväntansfullhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0