Ge mig lite vår

Igår hade jag tv4 inspelning och make up skit hela dagen + visning för Dagmar på kvällen. Älskar Dagmar! dom är så sjukt grymma. love! Efter sista visningen gick jag och Theres plus hennes BF emil till Sturehof och åt middag. Alltså de va f1 trevligt, bästa paret e dom. Hoppas dom gifter sig å får fina barn så kan jag låna dom ibland så slipper jag skaffa egna. HÖHÖ neråååååååå baskkkk!!

Kom inte i säng förrns 3 (sen middag klockan 00.00 på sturehof, heja) så sov uuut, eller egentligen inte eftersom att alla skulle ringa mig just denna morgon men det är smällar man får ta i guess. Åkte in till stan och gick på fitting för lexington visningen som är imorgon och sen köpte jag lunch till mig och Rakel. Hem till ekendahlarna och sen chillade jag med bästaste rakesnake. Mys! Efter det iväg till gymmet å körde hårt som faaaaann, ska gå ner minst 5 kg. WILL DO THIS!! kommer bli grymt i know it.

Nu ligger jag i sängen och kollar vårkläder, har hittat massa fina grejer jag ska köpa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naajs :)

Jag missade dig på TV, då jag låg och snarkade.. Ni spelade in det ellöör?! Isf vill jag see 8)

2011-02-01 @ 21:27:29
Postat av: Mamma

Ja, vi spelade, självklart, in det!

2011-02-02 @ 09:00:25
Postat av: Mathilda

Mikaelaaa!!! SLUTAAAA. vet du hur mkt 5 kilo är på din kropp? usch nu blir jag orolig. vill bara sätta mig på ett plan hem så att jag kan bli försäkrad om att du ens finns kvar.

Sluta oroa mig såhär. Älskar dig för mkt för det

2011-02-03 @ 05:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0