DÅLIGGTT

har vart lite dåligt me uppdateringen hära på senaste, kan va för att jag har hundra grejer i alla ämnen men de e ju KUL! Vakande upp efter en 11,5 timmars sömn tröttare än någonsin och med världens huvudvärk. Så softade i soffan hela dagen, åt lite keso å frukt å drack te.

Nu har jag precis ätit en kycklingsallad for dinneeer eftersom att resten av la familia ska käka hemlagad pizza, men deee funkar ju inte riktigt så va?!

NUU blir det gymmet å sen yoga, å FAN min klippning blev inställd idag igen..nästa vecka blir det nya tag, hårfix och träff med PTN. way to go

Kommentarer
Postat av: Mathilda

määähh hemmagjord pizza är ju asa gott och man kan ju göra den nyttig jöööö!! fullkorns deg och frukt/grönsaker på, mummmsss!! fan vad sugen jag blev.



Hörde jag klippa kort? Gulligt :))

<3

2011-02-17 @ 05:34:02
Postat av: Johanna

Diggar den nya looken på din bloggis, men snart kommer jag att skjuta din bror som snarkar som F-A-N här bredvid mig, omg!!

2011-02-17 @ 22:30:43
Postat av: Mamma

Klippa kort? Nej, tror inte det va?

2011-02-18 @ 13:30:05
Postat av: Anonym

theres blogg????

2011-02-21 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0