okey some update oh yes

hade skiva i tisdags! Alla hade SJUKT kul och många sa att de va den bästa skivan dom varit på, för att inte tala om middagen. wiwiwi!! Vill bara göra om det 100 ggr om! Dagen efter var det skiva igen, inte lika kul dock..menmen, somnade klockan 8 på torsdagskvällen utan röst och vaknade klockan 6 på fredag morgon. hehe fail! Sprang iväg till skolan vid 11 å hade världens bästa dag, var btw hemma på kvällen. Idag blir det plugga, träna (eller ut på världens längsta promenad eftersom att jag inte kunnat träna på 3 veckor för att jag aldrig blir frisk) och städa, woho! Sen in till stan en sväng.

nu pratar jag mest bästaste theres!!!! miss youuu

Kommentarer
Postat av: malthis

älskar att läsa att du mår bra och har det superkul där hemma :) då blir jag glad!! dock saknar jag dig som en liten gris

<3

2011-04-11 @ 06:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0