hejhejhej

jag har varit sjuk hela helgen, dvs att jag legat i soffan och kollat avatar, solsidan, desperate houswifes, harry potter, the hangover, nån random film på canal +, tv4 och tv5, spelat klart hela angry birds spelet, skrivit klart en engelska uppsats, börjat på en annan, skickat in loggbok och pluggat natur, gjort en mall till frihetsgudinnekronan till skivan osvosv. Mitt bästa sällskap i helgen har varit mitt täcke och jag har druckit kopiösa mängder te, en kopp varm choklad, lite knäckemackor och soppa. Middagen idag blev morötter och egengjord vitlöksdipp, stinker vitlök men mår BÄTTRE! Episkt.

Imorgon har jag naturprov och jag kommer att fuska för jag kan ingenting, och skiva på tisdag. Ett tråkigt inlägg på en tråkig helg.

de va allt ni fick, tack för mej hej (biege läppstift är btw skit fult)


Kommentarer
Postat av: malthis

haha men du har ju hunnit med en jäkla massa juu :D kanske bra att vara sjuk ibland!! och du glämde skriva att du pratat med mig i typ 5 minuter... haha ;) krya på dig bästa!!!

2011-04-03 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0