Hej Pappa!

Först å främst så måste jag ba säga att jag beställt från H&M och skrev till nummer så dom kan skicka aviseringen till dig. Dvs kommer du att få ett sms där de står när du kan hämta ut paketet på posten! Thank you for that :)

Vi har tränat varje dag, å mamma är SKIIITAA duktig alltså so proud. Jag är inte lika stark men tycker jag kämpar på rätt bra ändå. Lite bruna har vi blivit å så! Vi äter god grillad mat å massa go frukt å så, å frukosten varje morgon är amazing.

Igår var vi på en marknad, super mysig. Vi köpte en liten grej där till dig, som vi tror att du kommer att gilla! Det var iaf mest mat och sånt, ostron å champagne..sjukt billigt. Vi köpte varsitt glas champagne för 15 kronor! SÅ SJUKT! men gott var det iaf!

Idag har vi bara tränat å legat vid poolen, nu ska vi snart iväg å äta på en japansk restaurang. Lite sushi å så! Hoppas du har det bäst, vi saknar dig!! PUSS OCH KRAM FRÅN MAMMA Å MIG!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet att det inte var riktat till mig, men gud vad mysigt ni verkar ha det. Ser framemot påskafton när ni kan berätta allt och visa alla bilder :) Puss och kram från mig!

2011-04-17 @ 21:34:20
Postat av: Pappa

Jag fixar H&M.

Jag vann de två första rundorna men sen sålde jag min golfkunskap till ett forskningsprojekt i Lima i Peru, och ingen har någonsin sett den sen dess.

Vi, alltså Marcus, är väldigt nöjd med vår vistelse här i Helsingborg. Nej, skämt åsido, vi har haft det perfekt.

Kul att höra att ni har det super, och, ja, lite nyfiken vart man ju! Vill att ni skall stanna länge för er skull, men komma hem fort för min skull.

Har börjat längta så smått.

Ha det så himla bra.

The Puss skickar jag nu. Är ni med?

2011-04-17 @ 22:44:41
Postat av: Mathilda

Åh det låter ju som att ni har det underbart!!! Fortsätt och njut och sola lite åt mig! Saknar dig !

2011-04-18 @ 03:29:04
Postat av: Pappa igen!!!!

Grejerna från H&M har kommit. Du kan behålla dem. De var för små.

Vi har jättefint väder med varma temperaturer. Det skall bli uppåt en 20° imorgon.

Gonatt!

2011-04-20 @ 23:14:54
Postat av: Aasa

Hej Natet har legat nere ngr dagar sa jag har inte kunnat skriva. Vi har det bara bra!!!

Vi kommer hem pa lordag ca 11.00 skall forsoka vara mer specifik nar jag vet.

STOR Kram till Peter, Marcus o Johanna fr Asa o Mikaela forstas.

AAsa

2011-04-21 @ 11:43:47
Postat av: Aasa

Natate har legat nere ett tag sa vi har inte kunnat kommunicera. Vi har det bara bra. Tror att vi landar ca 11.00 men aterkommer nar jag vet mer.

Stor kram fran oss.

2011-04-21 @ 11:46:12
Postat av: Papa Pe

Ja ja!

2011-04-22 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0