why do chinese waitresses smile even though there´s nothing funny or happy?

här sitter jaaa, å äter stekta mandlar. japp!! stekta, inte brända. Ni vet..man lägger lite mandlar i stekpannan å så ligger odm där tills dom är färdigstekta. det vet man inte riktigt när dom är men man får chansa. Sen ärom klara! ASS GOOTTTT, eller?
 Dricker iaf vitt te me honung å soya mjölk å de e iaf assa gott plus att jag just nu läser en grym bok som heter Extremely Loud and incredibly close. Den är grym.

Det är en bra dag idag, kanske för att det är höst? Jag gillar hösten, samtidigt som det är oskönt när den kommer för då är vintern nära. Vintern i dont like, de e deppmode. På riktigt, jämfört me hur jag mår på sommaren vill jag aldrig att de ska bli vinter för jag mår så JJJvla bra på sommaren. Idag har jag iaf haft skola, kulT.

vart är min mobiltelefon, tror inte han vill hänga med mig för han försvinner alltid. gah.
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0