Vaniljbullar

Min dag igår va rätt så rörig. Var på fitting..blev fast i två timmar..samma på den fittingen efter osv. Blää! Hann inte me en enda casting..iofs va de rätt skönt.

Hade presentationen och de va as lätt och gick as bra. Leighton meester va där (också kallad Blair i Gossip Girl). Hehehh kollade fett mycke för va inte säker på att de va hon, å då börja hon kolla aaas mycke påmig också..haha som att jag va dum i huvudet eller ntåt liksom men de e jag junte.

Efter de gick jag hem till Dave och Alex lägenhet, åt bagels, smoothie, kolla på sex and the city och sen somnade jag. Vaknade inte förrens alex å sagar kom hem å båda stog å kolla på mig uppifrån..fett läskigt..

NEJJ men nu har jag ätit frukost och snart så ska jag draa mig mot första visningen (å ända idaggrå niice)
sen har jag fíttings å castings.




FANN VA GOOTT! Vill ha på fredag, detta å ostmacka me guurkaa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt för dig! Då kanske det blir en relativt lugn dag :)

Själv sitter jag och ska plugga på lite, håller på med en asatråkig artikel... Ute är det stora feta gråa moln, så snart blir det väl säkert regn också, wohoo :p

Berätta gärna lite om vilka visningar du går så att man har koll!

Ha det fint! :)

2010-09-12 @ 16:43:28
Postat av: malthis

ÅHhh fyfan vad gott med SVENSKA vaniljbullar utan 3 kg smör och 50 kg socker i! åhhh vad jag blev sugen!!

2010-09-14 @ 04:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0