bra dag

Idag har jag haft min skinnjacka och sjal på mig, och en klänning. Heheh! Har varit rätt så kallt ute faktist, men det har verkligen varit skönt. Dagen började med casting i soho, sedan var jag tvungen att åka till agenturen för att hämta nya compcards. Sedan vidare på fler castings. Var klar med alla vid 4 och hann till och med shoppa lite. Ett par skor från zara blev det, låga kastanjebruda skinnskor med snörning. åh så fina!

Sen fick jag skjuss till sista castingen av mike och där mötte jag upp charlotte. Vi gick från new yorks ände..öde som fan. Mellan 12 och 11 avenyn..ångestt.
Castingen gick bra, hehe de va för bland annat Odd Molly. kuult!! Sedan gick vi hem till alex och jag sov på soffan medans dom kollade på nån aaaaaas konstig film som jag typ inte kände att jag ville se. Haha!!

Efter det gick jag till min fitting, prova lite grejor och sen gick jag! Nu sitter jag hemma och dricker grönt iste och ska snart gå ut och springa. ååh najs de ska bli, sen ska jag tvätta. finally! haha behövs..för nu har jag inga trosor kvar..oups..

ääscchh trött nu som fan. Hare braoo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, cool med Odd Molly. Är Holknekt där då lr? Idag är det äntligen fredag, ska åka o träna nu.

2010-09-10 @ 06:30:37
Postat av: Barba Pappa

När du säjer "rätt kallt" och om man då ställer det i relation till de +7° som vi brukar ha så här på mornarna, finns det då anledning att "rätt kallt" kan bli "rätt varmt fortfarande", eller vad tror du?

Skall till Marum över helgen och plocka svamp och äta gott, dricka vin och umgås med folk man tycker om. Det blir bra!

Hej

2010-09-10 @ 10:19:11
Postat av: Johanna

Niiiiiiice du!!

Haha i den älskade tvättstugan?? I lööööve<3

2010-09-10 @ 15:10:01
Postat av: Johanna

Hallå! Jag är Johanna som i din pojkväns flickvän :)

Jag sitter på tåget på väg in mot staden och norpar lite musik från din fars spotifykonto ;p Sorry Mrs. Peter Olsson!! Jag lyssnar på din 18 barre lista and it's goooood :)

Puss och kram

2010-09-10 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0