TRÖTT BRYYD

oj, vaknade och va typ den tröttaste levande människan på planeten. Det är typ rätt sjukt egentligen. Enligt linneas stegräknare går vi typ 20-22 000 steg om dagennn ojoj!
Rätt mycket, dock är de ju fett bra att röra på fläsket. HAHA kan vara det äckligaste uttrycket!

Idag har jag 14 castings, de e la lugnt. Theres har 17, i feel bad for uuu darling. Menmen, det ordnar vi.

Igår kväll iaf så beställde vi kina mat, som kom till dörren. GÖTT! Åh de va verkligen as gott, räkor med cashew nötter åh ba värsta mumsigt. Åt upp ALLT! nästan.

Sedan va vi å handla en massa nyttiga grejor, yoghurt å nötter å sånt. Btw så kom ju aldrig stormen, undra om den kommer idag istl? Ber till gud att det är kallt och molnigt ute och att de inte regnar. SNÄLLAAAA!! work with me.

Nu ska jag checka mejlen, ha en suppper bra fin dag i höstiga sverige. Så ses vi om 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad bra med china mat och nu räknar jag ner.....har jobbat hela dan och nu skall jag ut o röra på fläsket dvs springa

2010-09-04 @ 17:58:28
Postat av: Johanna

Hej hej, hemskt mkt hej!! 8)

Låter som en fun day! Tiden kommer att svischa iväg när du har så mkt att göra.

Jag diggar "röra på fläsket"- uttrycket! Jag röra på mitt flärre så mkt jag bara kan, wowo!

Nu ska jag dricka lite te och kolla friends. Imorgon blir det sovmorgon och plugg och ett försök till att bli av med min snuvaluva. Rocka fläsket på alla castings!! Puss och kram!!

Ses på stan!

2010-09-04 @ 22:42:18
Postat av: theres

PANKAKA!!!!!!! sitter i lägenheten och väntar på dig men du kommer ju aldri nånsiiiiiiiiiiiin :( så... godnatt :*

2010-09-06 @ 06:31:49
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0