SOHO at night

Idag vare en braa dag! Hade castings och fittings på morgonen. Och de va så oskönt för har spenderat typ 30 dollar eller mer på bara taxi idagg.. SÅÅÅ ONICEE!
Först va de för att jag va tvungen att skyyynda till en fitting sen till Victoria Beckham castingen..då ringer min bokare å ba SPRING till en annan casting för den är viktigare än Victoria Beckham..så då tog jag en casting dit.. å sen så va jag tvungen att skynda mig tillbaka till victoria beckham men då så behövde jag tydligen inte göra den längre för jag skulle ändå inte vara tillgänglig för visningen -.- AHH duumt!!

Efter det hade jag en visning för Teen Vogue, kul.. de va utomhus å de va la nice. Men inge mer än så! Efter de åkte vi hem till Alex men de söög å va så jävla tråkigt så jag åkte till SoHo istl och träffade bästa Romain som jag inte sett på as länge. Kul å träffa honom innan jag åkte hem, å hans kompis e fett snyyygg. hehe synd att jag drar om 5 dar. menmen!

Haha, idag är de ju Fashions Night Out och alla blir typ galna. Alla är ute på kvällen, alla klär upp sig och försöker vara fashion å nannana. men de blir bara fel..så romains kommentar på de va "its fashionhalloween night"
heheh tyckte de va kult.

Btw köpte jag en as fin svart klänning idag från zara..älskar zara. heh

TJAA!! SES SNART

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är work work work för dig just nu vännen :) Ser det ut som att det blir massvis med visningar för sig i nästan vecka eller? Tell me everything!!

Ses snaaaart! Ha det gött, hai!

2010-09-11 @ 10:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0