Skön dag!

Idag har jag:

Gått på 9 av 11 castings

väntat i år och dar på 2 av dom, vilket gjorde att jag missade 2 andra.

åkt tunnelbana

ätit frukt och yoghurt och keso. GÖTT MOS!

GÅTT

Sprungit in i en järnställning påväg till en casting efter att ha pratat med fina Julia som jag inte sett på 3 veckor

Alltså fått ett blåmärke

gått på mer castings

svettats ihjäl + massa mera.

Nu är jag trött och ska chilla lite, sen ska jag göra lite hometraining. yaya! Och kolla igenom en skoluppgift. hahahha vilkkeett skääämmmmttt. De ska jag inte alls. Ska duscha sen ska jag uuuuuuut ! Beroende på hur schemat för imorgon ser ut. De ska bli storm här. en hurricane?!?!?!:O menmen, tur att jeremy erbjuder skjus hela dagen imorgon till alla mina castings. JiiihHAa!

Sov gottt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0