sista underbara dag :)

sitter och far haret i ordning gjort nu pa nast sista visningen for veckan, och dricker tee. gott. ska ata lite middag ocksa sen tankte jag, alltid fett go mat pa visningarna..ellerrr? idag hade jag forst en presentation vid 9 for bill blass, efter de en visning for douglas hannant pa plaza hotellet wowow haha! sen gick jag upp pa agenturen och pratade important stuff med min bokare, ojoj..grejer pa gang ;) sen motte jag upp madlin, richard, alex, dave, alli och hangde i madison sq park en sista gang. efter de korde alex och dave mig och alli till varan visning och vi lyckades fa in dom backstage sa nu springer dom runt har inne pa lincoln center naganstans. hihihehaho. ikvall ar det IMG fest pa empire hotel rooftop och sen ska vi uuuuuuuut. yaaay, kommer att bli en grym kvall :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Kolla in dagens shopping :)

http://sabrinas.webblogg.se/?tmp=16010131

2010-09-16 @ 01:56:24
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Wihoo! Livet leker hör jag :) Njuuut så mkt du bara kan!

Nu ska jag snart lämna the Olsson house och kila hemåt. Det är dags att sätta igång med dagens pluggande. Kuult! :)

2010-09-16 @ 07:16:18
Postat av: Mamma

Ja, njut de sista timmarna och just i Mad SQ Park, det är så himla mysigt där, det blev mitt o pappas favvo ställe. Oh, en A&W root beer shake fick jag längt efter!

2010-09-16 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0