ouuuuuusstt och chexx

matkoman jag känner just nu är inte ens rolig. Sånt här får mig att känna att nej jag ska aldrig i mitt liiiiv äta igen..men de är ju inte sant. FYFFANNN!!

Jag och Daria köpte ost och kex, alltså inte visste jag att man kunde bli så mätt på ost och kex. Det vet jag nu..så nu ska jag ut och springa. det är typ de enda som skulle kunna få mig att må bättre, de eller att kräkas..hatar att kräkas, så de ska jag inte göra. Har verkligen världens fobi för det! Usch.

Idag har jag haft världens mamma längt, saknar henne hur mycket som hellst! Mamma är den bästa och finaste människan i hela världen. Det är pappa också, dom är lika bra och lika fina. Men mamma är ju mamma, å pappa är ju pappa..de är liksom lite olika saknader.
Jag minns när jag va liten och när mamma var borta så gick jag alltid in å la mig och sov i mamma å pappas säng, men på mammas sida för att hennes kuddar luktade så gott, dom luktade liksom mamma. Nu när mamma är borta en längre tid (sisådär en vecka, inte tre månader som jag) så brukar jag bara sno me hennes kudde till min egna säng istl..för min säng är mycke skönare. HAhah!

nejmenmen, 4 dagar sen är jag hemma i fina sverige igen! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar start på dagen jag fick!!! Mikaela, jag älskar dig <3. Mamma

2010-09-13 @ 06:25:04
Postat av: Mathilda

söt unge! Jag vet exakt den känslan :p mamma saknaden är ngt speciellt :p

2010-09-14 @ 04:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0