nyc i love u

NU SITTER JAG I BILEN PAVAG TILL FLYGPLATSEN, VISNINGEN GIVK BRA. MEN KANNER HUR TROTTHETEN SYGER SIG PA. SATAN I GATAN (SOM JULIA BRUKAR SAGA) VAD TROTT JAG AR NU. SKA BLI SKONT ATT FLYGA HEM OCH FAKTIST KUNNA SOVA HELA FLYGRESAN. JAA!! IAF..JAG GLOMDE JU SAKLART ATT TA MED MIG NYCKEL SA FICK AKA TILL CALVIN KLEIN INNA OCH HAMTA NYCKELN FRAN LINNEA..SA DUKTIGA MINA FLICKOR AR!!! GONNA MISS THEM JAA. ANYWAYS..SEN SA HANGDE JULIA MED MIG A DE VA SA MYS OCH JAG SAKNAR ALLA REDAN. DOR TYP!! SKA BLI SA SJUKT SKONT ATT KOMMA HEM MEN ANDA SA E DE ENDA JAG VILL GORA NU AR ATT GA HEM TILL MIN LAGEHET HAR OCH SOVA UT..FOR ATT SEN DRA UT PA NYA AAAVENTYYYYR I NYC. NEJMMENN LANGTAR EFTER ER ALLA DAR HEMMA, SNART SES VI!! (KAN INTE FATTA DETTA..SJUUKT)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nä, vi kan inte fatta det heller. Men nu står vaniljbullarna på diskbänken för att svalna, har precis tagit ut dem ur ugnen. Stora, goda vaniljbullar. Nästa vända blir kanelbullar som står inne nu....och gräddas. Välkommen hem!!!

2010-09-16 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0