nejmennn??

jag suger. jag vet! Dricker lite te och ligger i sängen med datan iknät efter att precis ha varit ute å tränat. DUKTIGT DÅ!

Tisdag

JOBBBB vare på kartan. 08.00. Vaknar 7.30.. YAYY! Fick hoppa in i duschen, skita i frukosten och springa in i en taxi. Kom i tid! Phuu. Det var jag och en annan tjej som gjorde lookbooken tsm. De va nice! Även fast att jag fatta att dom tyckte att jag va lite tjock om låren (eller så vare bara att den andra tjejen va så sjukt smal att de nog såg lite opropocheneliegt (HAHAH HUR FAN STAVAR MAN DET DÄÄÄÄR ORDET?? ser ju tyskt ut..fattar att de inte stavas så ok?) ut att ha oss brevid varrandra. ) iaf. De va as fina kläder och bakgrunderna dom använde sig av va också fina. Vi va i stylistens lägenhet och hon bodde i samma byggnad som MR BIG I SEX AND THE CITY, wowowo! Samt under hon som har skrivit SATC så nu e jag lite coool.
På plats fick jag iaf en whole wheat bagel me cream cheese, min favourite typ. Så gott! Inte för ofta bara. Samt gurk och melon sallad + oliver medans alla andra åt pizza :/ hehh. aja! gott va de iaf.
Vi slutade vid 18.00 och alla var nöjda och glada. Sköönt

Onsdag

Började 8.30 och lyckades faktist vakna den här morgonen i tid. Ändå kom jag sent, hehe typ 10 min så de va ok. Mötte upp make up artisten som va från japan typ, hehe gullig. Hon va typ make up artist winner of the year. Hon va duktig alltså! Älskar verkligen när det är folk från såna där länder som sminkar för dom använder alltid as bra produkter. Yay!
Vi åkte iaf ut till New Jersey där designern bodde i en as stor fin vit amerikansk villa. Fan att jag inte tog kort, mammsi du hade ÄLSKAT det! Köket var amazing. Vi fotade typ 50 looks på några timmar. Var klar vid 4 och efter det svängde jag förbi alex lägenhet å chilla tills jag skulle på IMG´s new faces whatever thingy. Det var trevligt. Vi fick organic sushi till middag + smoothies å de va typ sjukt gott. Är as glad att jag gillar sushi nu. MUUMMSS! Samt en AAS stor goodiebag med allt ni kan tänka er. shampoo+balsam x3, massa smink, en bok, rengöringsgrejer, converse, blabablablablbala, dricka, nutrisionbars, baöblablabal ännnu meeer. osvosv!

Nu ska jag sooova, imorgon har jag 10 castings så de blir busy day. Som tur är så har jag en vän med en bil höhöhöheheh hah!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stavningspolisen säger: oproportionerligt

Lättare än det låter när man ser det.

Wow vilka dagar!!! Ja, det hade varit hur kul som helst att få sett huset men det kanske visas på några bilder så småningom. Du har väl koll på vilka tidningar, magazin eller look books du kommer att synas i vad det lider? 10 castings, oj, då har du och göra, tur som sagt om du kan få skjutshjälp.

2010-09-02 @ 06:40:01
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

Härlig blogg!! Besök gräna min (A)



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

2010-09-02 @ 07:14:38
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ojoj, fullspäckat schema helatiden. Nice!

Men gud 10 castings. Hinner man med det på en dag? Hur lång tid tar en casting?

Goodie luckie! Puss och kram skumbanan

2010-09-02 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0