"menneasså handlar du ens på NK?"

wowowo kom nästan i tid till skolan idag! Första lektionen va klassfoto, woooouhuuu. så jääävla kuuult! eller , lol
jag baad om att få stå å de fick jag, mellan gurra å christian. men kult då. Sen så hade vi internationell ekonomi och kunde inte sluta skratta. kände mig så sjukt omogen men alltså fattade inte varför allting va så himla kul, sjukt irri faktist. Seennnee så köpte vi lurre å pluggade i skolan, kände mig inte alls delaktig i de vi gjorde. faannn va lallig jag är? va händer, SKÄRPNING!!!!

Efter det hade vi idrott på Gärdet, har ALDRIG frusit så mycket i heela mitt liv, jag ville dö. Sen åkte jag hem å nu sitter jag här å dricker te å snart ska jag ut på en powerwalk med johanna. mysipysi, fast de kommer ju inte va mysigt för de är kallt och burrigt å så kommere bli jobbigt (relativt iaf) å så men ändå. Bra för mina fettiga lår, HAHA!


TJARÅ

Kommentarer
Postat av: harry

jag bjussade ju på jacka och grejer

2010-09-28 @ 22:38:51
Postat av: Johannie

I was the best walk ever juv ;p

Hoppas inte "westside" kommer och hämnas på dig idag-e! Mohahahahaa :p

2010-09-29 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0