Keep calm and carry on

den här dagen kan ha varit den värsta i nyc hitills. Den enda dagen iofs, soom varit riktigt riktigt dålig.
Började med att jag glömmer mobilen hemma och inte inser det förrens jag kommer till första castingen. Måste alltså åka hem, skynda mig upp och hämta den. Ta en taxi till Calvin Klein, där jag trodde att de gick bra vilket de inte gjorde.
Efter det hade jag lite castings, köper lite nötter som sedan är utspridda i hela väskan. Måste alltså samla ihop alla dom och slänga allt, samt att hela väskan är saltig. Sen kommer jag till en casting där de går bra, går på toa och lägger mobilen på handfatet. Åker till min nästa casting, inser att jag inte vet vart min telefon är IGENNNN..ahh måste åka tillbaka till castingen jag nyss varit på och hämta den. Möter min vän Dave utanför castingen (han och alex bor precis på den gatan) och han följer med mig upp. Mobilen är inte på toan, jag dör..får typ hjärtklappning.
Theres ringer mig och hittar mobilen i väskan -.- JAG VILLE GRÅTA! missade alltså en casting pga av det.
Kommer till marc by marc jacobs castingen, går relativt bra (hoppas jag..) går ner på gatan och inser att jag glömt mina smycken där uppe, fanfanfan. Kände typ hur jag bara ville sjunka långt ner under jorden. Springer upp och hämtar dom, skyndar mig till nästa casting. Kommer dit och dom frågar efter setcards, OCH JAG HAR INGA för dom tog de sista på marc jacobs. mennn nejjj.

Får skynda mig till agenturen, hämta setcards, får ytterligare en ny casting + att dom klagar på att jag har tights kinda something under min kjol. men vafffan. ahh!! Sen går jag på dom sista två castingarna. Ville gråta stora delar av dagennnn. menmen! Så e de.

Efter denna jobbiga dag mötte jag upp med dave, hans två killkompisar, Daria och Andrew i madison sq park. Vi åt middag (laxwrap, gött) och spelade badminton i parken. De va aas kul å mys även fast att jag va så trött!

Nu är jag hemma och ska sova, sova sova mmh! 16 castings imorgon, ill make it.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, om det börjar att dj...as så har det tendenser att hålla i sig. Uttrycket det man inte har i huvududet får man i benen verkar ju ha stämt på just denna dag. Jobbigt, jobbigt. Hoppas du får en bättre start nästa dag, det kan ju knappast bli värre, känns det som. Kramar o lycka till.

2010-09-07 @ 05:58:28
Postat av: Johanna

Men ojoj vilken jäkla skitig dag! Jag hoppas att du sover som en prinsessa nu och fångar nya krafter till dagens arbete :)

Goodie luckie! P&K

2010-09-07 @ 09:00:13
Postat av: Johanna

Usch usch usch!

Men det är för att alla dina andra dagar varit så bra! Det måste jämna ut sig lite! Samma sak hände ju i början av sommaren när jag ar kvar :) inte lia extremt dock! Men nu kommer iaf alla andra dagar kännas lättare? ;)

miss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu<3

2010-09-07 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0