im so stupiiddd

hehe halllojjj. sitter i har pa lincon center nuu fo en visning som hade calltime 6.00. jag vaknar 7 av att theres ba men mikaela vaa? jag ba nejjj shittt..agenturen hade iofs inte ringt men de va lluugnt. tog pa mig natt som lag i min kladhog (blev ratt sa bra anda.) och spraaang ut till en taxi. theres som ar basigaste fixade en pase med frukt till mig, aaw. swetoowss tack!! iaf..sa visste jag att julia ocksa skulle ha visningen sa jag ringer och smsar men hon svarar inte. sedan ringer hon mig..hon ba heejjj...jag ba var e du? hon ba downtown..jag e fotfarande full. hahaahahhaa jag va liksom inte den eda som har forsovit mig kan man ju saga. tyckte de va ruuligt. hennes agentur hade inte heller ringt annu. amenn tur for oss!! i stockholm hade dom ba nejj men vaaaarrrreee honnnn?? jaja de e aldrig bra att vara sen, man ska alltid vara i tid. idag har jag denna visning, en fitting och sen en casting..fakkk glomde boken kom jag pa nu..heh far la aka och hamta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0