I LIKE IT

Har äntligen sovit, 9 timmar!! Skönt som attannss
Nu har jag bara chillat hemma, vid datorn och ätit lite frulle och nu ska jag iväg på två fittings och sen två castings. Hoppas typ att det är de enda jag har idag så att jag kan träffa alla jag vill träffa innan jag åker härifrån.
Det är fortfarande mulet och kallt här, 60 fahrenheit vare igår. brrhhrr..vilket är typ 15,5 grad. fatta då att det har varit 106 fahrenheit för typ 3 veckor sen, vilket är 41 GRAADEER!! fatttaa va varmt, då när vi sprang runt på castings å svettades gaalet.

Nu längtar jag hem lite, ska bli sjukt skönt att bara komma hem å träffa alla :) kommer sakna alla här borta också såklart. Har haft den bästa sommaren i hela mitt liv. + att vissa människor som försvunnit ur mitt liv, och folk som kommit in i mitt liv. Vilket har gjort sommaren ännu bättre. Ångrar ingenting jag gjort här, ingeningenting. Känner bara hur mycket jag växt som människa och hur mycket jag har upplevt som har gjort detta till de bästa jag gjort. fan va glad jag är nu! :)

Detta är sommarens låt


Kommentarer
Postat av: Johannie

Hallå i stugan! Och vi här hemma har haft en rolig sommar med förhöjda stunder då det plingat in ett lite inläg från dina äventyr borta i Amerikat. Det ska bli kul att träffa dig på fredag och jag hoppas att du väöjer något smarrigt till middag, för annars vill jag inte vara med :p Ha en kanoon dag! 8)

2010-09-13 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0