HOME

Nu är jag hemma! Hemmahemmahemma..sverige, järfälla, barkarby..i mitt rum och på min säng. Det är som vanligt! Vi har ätit lasagne och druckit rödvin, myst i soffan framför Idol. Idag var jag i skolan å träffa alla vänner, shiiit. va kul de va!! As roligt att träffa alla igen!

Det regnar och e kallt, usch å fy. Är tröttast i världen, i kroppen och i huvudet. Håret å  hyn å allt är helt trött. Detta kommer att bli min semester, att vara hemma. Återhämta mig från allting, och bara gå klart skolan och chilla sönder.

Samtidigt vill jag bara sätta mig på de där planet igen, å åka hela vägen tillbaka och gå runt på NYC´s gator. Göra allt roligt jag gjorde med alla människor jag gjorde det med. ahhhh!

Nej.. nu är det Sex And The City!!! ÅH THE CITY, hahah

PÖSS TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0