Hemma!

Äntligen hemma, ligger och myser lite i sängen å äter oliver. Gött. Ska göra lite work out för ben och rumpa här hemma sen blir det lite spa kur för min del. Dusch, ansiktsmask (köpte ny från the bodyshop alldeles nyss, oat & honey. Såå bra!!) å lite mys med te. Plus att jag har lagt fram laxen för tining för tänkte LAGA MAT IKVÄLL. Kors i taket. Har aldrig hänt, eheh jo nån enstaka gång typ.

Imorgon blire busy day igen och jag fattar inte riktigt hur jag ska palla men på nått sätt kommer det att gå, de ska jag se till. Mycket sova. På måndag vet jag inte vad jag har ännu, bara att jag har en casting för Calvin Klein vilket jag är typ lite ehheh nervös inför. HOOOOPPPPAAASS det går min väg på den. Åh håll tummarna! Men måndag är de långt till. Fy, dagarna går för fort.. å bajs för att mitt internet vägrar sammarbeta just nu.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad du sliter nu så vi hoppas verkligen att du får utdelning på ditt hårda arbete. Vi håller alla tummar vi kan på att du får CK. Kram

2010-09-03 @ 23:40:35
Postat av: Fassan

Grym låt!!

Gör du anspråk på platsen som familjens musikaliska överhuvud? Eller??? VA?????

De é väl klart att Kalle Klein nappar fattar du väl, om han har något i hövvet.

Var skall du sova när du kommer hem tror du?

Sudden har lagt beslag på din säng. Det är hans och han vägrar att flytta sig. Eller så längtar även han efter dig så att man kan bli tokig é jag också. Och samt kanske men nej, vad jag babblar. Nu é jag sket trött asså bah!

Tjo

2010-09-03 @ 23:49:04
Postat av: Johanna

Mr. Olsson ska alltid försöka vara rolig, haha!! Han lyckas oftas i alla fall ;) Jag är på G till jobbet och är såå otaggad. Känner mer för att njuta av det fina höstvädret vi har här hemma just nu. Mina tummar är till ditt befogande :) Puss och kram!!

2010-09-04 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0