Helgen

I fredags var jag på middag på Rose som stockholmsgruppen anordnade, trevlans. de va god mat å så, sen gick jag , frida, rakel till V där de va as kul! Sen drog vi hem precis innan stängning, haha lol. Stannade vid korvmojjen vid svampen innan vi tog taxin hem, där mötte vi en full robin. kuuuul.

Hela lördagen gick åt att jobba, gick upp vid 9 för en powerwalk å frukost. Sen va jag back on track igen. Jobbade tills halv 6 för contributor magazine och sen så åkte jag hem, hämtade fridas prelle å sen hem till frida på födelsedagsmiddag. HUUUR gott som hellst, massa olika sallader, kykcling, ostar, osv. Sen åt vi jordgubb/choklad cheesecake till efterätt. Mums, men nono, imorgon börjar jag mitt ubernyttiga liv. Ska göra detox i en månad tänkte jag, ifall mamma är på vilket jag hoppas. Ska bli intresting, så då ska jag övertala henne att åka å handla massa nyttiga grejer med moi. Bra va?

Nä, nu ska jag äta lite lurre å plugga. Sen blir det powerwalk med mamma som kommer hem från Italien idag och sen blir de ut å käka middag me dom på Ciao Ciao för första gången på måånader. MUUMS!

Heheh heidååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0