hejhej bloggen

Dagen igår var bra! fick till slut 19 castings och lyckades gå på 16 av dem. Ganska bra ändåå!

Efter att jag var klar med allt så mötte jag upp julia och vi gick och handlade middag. Salami, parmaskinka, ostar, vindruvor, melon, mac n cheese, kex, oliver osv. De va sjukt gött men vi blev typ äckligt mätta. Sen kom theres och linnea och åt upp resten av den goooaa maten.

Sen sov julia här hos oss, myysigt då. Å nu har hon precis gått hem och jag har precis vaknat. Sitter och äter frukost me linnea och theres..eheh alla är tysta. Pinsam stämning eller? neerå

Idag har jag 10 castings plus looks för Lacoste. Nu måste jag springaa, hörs sen! TJA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Good job! Du måste ha sprungit runt som en tok :)

Själv har man haft föreläsning idag och skrivit rent anteckningarna har jag minnsan gjort. Jag är också duktig, jepp jepp! ;p Nu står jag och lagar korvstroganoff, yummie. Ikväll blir det Idol, wihooo! :) Puss och kram

2010-09-08 @ 17:38:41
Postat av: Mamma

Oh, vad du kämpar!!! Lacoste lät ju kul! Vi hörs på mailen?! Kramar i massor

2010-09-08 @ 19:35:41
Postat av: lillebror

kan du inte berätta vad en casting är?

2010-09-08 @ 21:28:56
Postat av: Storebror

Tjena syrran!

Fan, att du fick in alla på en dag! De är ju helt otroligt! Hoppas allt är bra med dig! Du får komma hem nu!

De är inte långt kvar nu! Längtar!

Ha de bra ellär;) storebrorkram!

Sto

2010-09-08 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0