har det så tråkigT

Här sitter jag, i mitt rumm i sveadala. Har precis skickat iväg ett mejl till min bokare in the city wowo , får se va han säger om mina storslagna planer. lol!

Ikväll så har jag lagat middag till mig själv för fööörrstta gången på riktigt i mitt liv, de blidde omelett me champinjoooner å keso. amen de va la gött. sen så åt jag lite mörk tjoklad å de va la gött de me, sen kolla jag på idol som är typ de sämsta programet ever, dör pådet. Samt prata me fina charlotte tampubolon wihahwo :) SENN så har jag gjort ansiktsmask och chillat framför photobooth. yayy!!

  


bara massor me pussar från mig å ansiktsmasken till theres å julia å linnea, i miss u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0