halloj i stugan

nu sitter jag har pa en fitting och vantar pa att julia ska bli klar. vi hade liksom denna tsm, plus visningen imorse sa de va ju mys. visningen gick braoo..och alla fittings. nu ska vi ga och ata lunch och sedan ska jag till min presentation som ar vid 3 eller 4..vende riktigt faktist. btw sa ar det ratt sa varmt ute idag och jag hann ju inte duscha imorse sa jag kanner mig lagom fraasch! oskont menn menn, har inte behovt bara pa boken idag iaf vilket ar ruggigt skont. imorgon skulle jag ha manga visningar sa min bokare, amenroo..de e ju sista dagen har imorgon. jaajjaa..blir ett bra avslut! hoppas bara pa att jag inte har nagat pa torsdag sa att jag hinner fixa med tvatt och packning. skulle ju va bra! hoors sen ikvalll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå själv. Tvätta kan du väl göra när du kommer hem? Hoppas du får med dig allt nu bara så det inte blir som det blev på vägen hem från Tokyo?!

Kolla din mail. Puss

2010-09-14 @ 23:30:08
Postat av: MS

gosh, kan inte fatta att du åker hem :o Känns jättekonstigt!! kommer sakna att kunna ringa dig :( <3

2010-09-15 @ 04:23:53
Postat av: Johanna

Då har du fullt upp tills det är dags att fara hem :)

Vilken tid åker du? Kommer du hem på morgonen på fredag?! :)

See you soonie ;D

2010-09-15 @ 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0